Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 17 april 2011

Blogga?

Blogg var det nån som sa och då kom jag just på att jag har ju en blogg. Hur kunde jag glömma det?
Nej i ärlighetens namn så har jag precis jobbat 9 dar i rad och gjort massa saker före och efter mina pass så jag har inte orkat. Har spenderat i princip all tid hemma i sängen.
Idag är jag ledig men det är lika mycket full fart ändå. Vi ska iväg på hundutställning i Västerås om nån timme. Jag har precis badat Charlie och ska borsta igenom honom sen ska jag försöka hinna duscha själv också och packa in allt i bilen. Ska åka om 2 timmar så jag borde hinna med allt.
Uppdatering ang. utställningen kommer ikväll. Om jag inte somnar. Ska försöka ta lite fina bilder också.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar