Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 6 april 2011

Ge oss soool!


Jag och Charlie var precis ute på dagens cykeltur och det var jätte skönt ute! 10 grader i skuggan visade våran termometer och jag kunde cykla utan vantar! Amazing! Solen verkar ha ett litet krig mot molnen idag. Den kikade fram några gånger men sen kom dom jävlarna och ställde sig ivägen igen. Men det kommer, jag känner det!

Nu ska jag och Jimmy strax in till stan och fika med Marc sen ska vi handla lite käk på citygross. Har inte varit där på länge och jag tycker faktiskt att deras stormarknad är ganska rolig. Men jag är ju en ICA-lover så dom behöver ju inte förvänta sig en stammis! Hehe.

Sen ikväll vette tusan vad jag ska hitta på. Eftersom det är så skönt ute kanske man ska våga sig på årets första joggingrunda? Mmmm och sen ett svalkande bad efter det. Det kanske vore nått.

1 kommentar:

  1. Den där bilden kan du faktísk sälja till byråer.

    Grymt bra.. /void

    SvaraRadera