Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 7 april 2011

Torsdag

Idag har jag varit lite flitig med kameran för en gångs skull. Är väldigt långt ifrån ett foto-proffs meeen man kan väl säga att mina bilder har en annan typ av charm.
Jag och Charlie har varit ute i stormen och försökt ta oss fram. Jävlar va det blåste ibland.
Vi har även varit på middag hos Eva-Lena och Jerry som bjöd på kättfärssås och spagetti. Riktigt gott som alltid! Eva-Lena är underbart duktig i köket. Sen satt vi och pratade och kollade på lite hockey efter middagen. Jag fick en jätte rolig present från Sanna och Christoffer som varit i Thailand nyligen. Bild på den kommer längst ner.
Nu ikväll blir det nog bara lite lugnt innan det är sovdags. Imorgon ska jag jobba gärnet!

Här kommer bilderna!

Min underbart vackra hund Charlie.

Charlie.

Jag och Charlie.

Vårens första blommor.

Charlie mitt i stormen.

Så här ser våran uteplats ut för tillfället. Måste börja planera nya blommor snart.

Charlies nummerlapp till Rocklunda kom idag.
35 collies är anmälda.

Här är min present. Hihi!
Sexy Mother Pucker!
Det roligaste läppglanset jag nånsin provat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar