Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 25 april 2011

Luleå dag 2

Idag har det också varit full rulle hela dagen.
Jag och mamma gick till nya ridbanan med Splenda och Daisy och spenderade förmiddan där. Mina ridmuskler är inte vad dom en gång varit. Det var sjuuuukt jobbigt och Splenda var så galet pigg så det var bara att bita ihop. Hon kan fortfarande det jag lärde henne i Uppsala vilket är skönt. Vi travade runt och galopperade en hel del tills både jag och hästen var alldeles dyngsura.

Efter ridturen åkte jag och mamma till Boländerna för att handla lite mer.
Jag stannade på Korvgubben och köpte en mega burgare med typ 7 kg pommes till. Helt galna portioner.
Mamma sprang in på Willys och köpte lite grejs till middan.

När vi kom hem bokade jag och syskonen biljetter till bio.
Vi såg Red Riding Hood och min recension finns under det här inlägget.
Efter bion åkte vi på en liten sightseeing i Lule och kollade på lite nyheter.
Sen när vi kom hem så tog vi det bara lugnt innan det var sängdags.

Här kommer lite bilder från igår.


Den här bilden är från förra sommaren när jag red Splenda.
Ingen var med och tog bilder på oss igår så jag lägger upp en gammal bild.



Storebror Niklas och jag hittade en guuuud som vi tog en bild med.

Här är jag utanför Luleås första skyskrapor.

Lillebror Fredrik med sin lyxshake.

Linda och Niklas posar riktigt fint.

Jag med min lyxshake choklad! Nam nam!

Hahaha. No comment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar