Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 9 april 2011

Party Crasher at Ellen

Världens charmigaste underbaraste Colin Farrell var så klart med och firade Ellens födelsedag!
Han hade tydligen bakat tårtan själv men dock stavat fel 2 gånger. Helen, Alan, Ellen!
Sen har Colin och Ellen a history of kissing everytime he is a guest on her show.
Det lät bättre att skriva på engelska.
Och självklart blir det lite födelsedags "hångel" på hennes födelsedag.
Jag älskar Colin han ser jävligt bra ut och hans röst är bland det underbaraste i hela världen.
Jag älskar honom speciellt när han gör grejer som i klippet här nedan då han är sig själv och skämtar lite.
Hur underbar som helst! Like like like!
Kolla in klippet och underbara Colin Farrell, Ellen Degeneres och Julia Roberts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar