Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 9 juli 2011

Beyoncé - Best Thing I Never Had

Beyoncé är ute med nytt album som heter 4. Enkelt och lätt. Många låtar är riktigt bra och en del är lite knepiga som alltid med Beyoncé. Hon sjunger dock helt fantastiskt bra i alla låtarna.
En av dom låtar som även fått en egen video är Best Thing I Never Had och den videon såg jag för första gången idag och jag känner knappt igen henne. Hon är så mjuk och klassiskt vacker i videon så man tror nästan att det är någon annan.
Själva låten påminner lite om andra låtar hon gjort. The Lyrics är väldigt Irreplaceable. Men jag gillar den här låten bättre. Speciellt efter att jag sett videon. Ska köpa den på iTunes och lägga till den på min iPod.

Här är videon för er som vill se underverket.
Enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar