Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 1 juli 2011

Redan Juli

Herre min skapare det är redan Juli månad. Nu har alltså halva 2011 gått. Bara ett halvår kvar till jul och nyår. Dags att spara pengar till julklappar dårå. Neeej så blir det inte alls.

Nu ska jag strax gå och sova sen ska jag börja Juli månad med en ledig dag. Klockan 17:00 är det Zumba på Friskis, med min favoritledare Robert, som jag absolut ska gå på. Woop Woop Shake shake!
Då får jag dansa min nya favorit-zumba-låt!
Say Na Say Na heter den och är en Bollywood låt. Dansen till den är jätte rolig och man kippar verkligen efter andan när låten är slut.

Jag hittade den på youtube men dansen dom gör i videon är inte den vi gör på zumban.



DEN ÄR JÄTTE ROLIG!
Jag ska dansa den på jobbet på lördag!

Sen är det då fredag kväll och jag ska inte göra ett skit!
Sova tidigt ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar