Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 24 november 2012

I cant stop playing

 
 
Jag är så less på det här jäkla spelet. Jag kan inte sluta spela. Jag har blivit beroende igen och det är verkligen inte bra. Sitter uppe hela nätterna och blir sen på morgonen för att jag startar spelet en stund för att "bara göra en grej". Tiden flyger iväg när man spelar wow och det kan väl vara skönt ibland men nu när jag har så mycket annat att göra så känns det bara idiotiskt att spela så mycket som jag gör. Men det är så jävla roligt! Och jag har lärt känna så mycket underbara människor i spelet som jag spelar med. Som Signy som är en av mina närmsta vänner. Vi träffades i spelet. Och Jimmy träffade jag i spelet och lärde känna i spelet och nu har vi bott ihop i 5 år. Det är ett fantastiskt spel på alla sätt och vis men varför måste jag bli så beroende? Suck. Jag ska försöka begränsa mitt spelande så gott det går men tro mig det är jäkla svårt.

Till alla mina vänner: Släpa gärna ut mig för att göra nått annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar