Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 3 november 2012

Sno inte min parkering!

Idag när jag kom hem från jobbet så möttes jag av en väldigt jobbig syn när jag skulle parkera. En stor jävla biljävel stod parkerad på min plats. Det är inte första gången det händer. Jag ringde Parkia direkt och dom kom och lappade den bilen och jag fick ställa min utanför lägenheten istället för det fanns inga lediga besöksparkeringar.
Är det verkligen så svårt att parkera en bil?! Jag tycker inte det, är jag ett underbarn då?
Det roliga var att muppen som snott min parkering hade köpt en p-biljett på andra sidan nyby gård. Som att det hjälper dig dude! Nu fick du betala parkeringen OCH sen får du betala p-boten. Hahahahahahahaha!
Jag ska gå en sista gång och kolla om han flyttat bilen. Sen ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar