Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 12 november 2012

Julklappsdags!

Äntligen börjar det bli dags att köpa julklappar. Det är den bästa shoppingen på hela året tycker jag. Jag älskar att köpa presenter till andra och jag kan säga, utan att skryta, att jag är jävligt bra på det också. Sen köper jag 100 olika slags papper och slår in allting och det känns bara så himla bra. I år måste jag dock luska ut något bra till min kära familj uppe i Norr som går att posta utan att man blir ruinerad. Jag vet vad jag ska ge mamma och pappa men syskonens klappar är fortfarande ett frågetecken. Sen har jag i år 4 barn att köpa klappar till. Det är ju det bästa! Jag känner mig som ett barn själv när jag går in på leksaksbutikerna.

Lön på torsdag. Då börjar det. Julklappsshopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar