Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 22 april 2013

Biggest Loser vecka 4.


Idag börjar vecka 4 på våran Biggest Loser tävling och det går väl så där för min del måste jag säga. Det är 2 utmaningar som jag har varit helt värdelös på att följa men jag ska kämpa hårdare.

Så här ser utmaningarna ut hittills:

Vecka 1: Godisförbud! Minst 5 glas vatten om dagen!
Vecka 2: Läskförbud! Minst 2 timmars motionspromenad per vecka!
Vecka 3: Ingen friterad mat!
Vecka 4: Endast en glass eller milkshakeprodukt per vecka! Minst 2x60 minuters träningspass på gymmet per vecka för alla deltagare med gymkort.

Allt har gått jätte bra förutom läsken och vattnet vilket jag visste skulle bli svårast. Men skam den som ger sig jag ska kämpa på och byta plats på dom så blir det nog bra tillslut.

Ska även tillägga att man får unna sig alla saker vi tagit bort en gång i veckan men i begränsade mängder. Det är lite mer humant.

Det finns en facebook grupp som heter Biggest Loser Sweden som är våran tävling ifall någon där ute är sugen på att vara med. Läs igenom reglerna och starta på vecka 1. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar