Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 29 april 2013

Min första Glossybox

 
Idag fick jag äntligen min efterlängtade Glossybox. Två tjejer på jobbet prenumenerar på Glossybox och jag tyckte att det lät som en rolig grej så jag provade köpa en jag med. För er som inte vet vad Glossybox är så kan jag berätta:
 
En Glossybox kostar 139:- per månad och då får du hem en söt liten låda (se bilden) i slutet på varje månad med 5 olika skönhetsprodukter. Det kan vara allt från smink till hårvård till tandkräm eller olika hudkrämer. Allt som har med skönhet att göra.
När du startar din prenumeration så fyller man i en skönhetsprofil där man skriver vilken hårfärg, hårtyp, hudtyp och stil man har så får man produkter som passar just dig som köpare.
Om man vill prova en box så går det hur bra som helst. Man är inte bunden att köpa X antal boxar utan kan avsluta prenumerationen när som helst.
 
 
Love it!
 
I min box som kom idag fick jag 4 jätte fina ögonskuggor, en hårinpackning för färgat hår, spray-tan, ansiktsrengöring och en bodywash.
Som dom som känner mig privat vet så är jag inte världens tjejigaste tjej. Jag sminkar mig om jag måste och jag köper krämer och skit ibland men använder det en gång typ. Jag försöker bli mer feminin meeeeen det verkar så jobbigt att hålla på med allt kladd jämt. Men jag ska lära mig.
Då är det ju perfekt att få hem prover varje månad.
 
Lekte lite med spray-tan flaskan och jag blev JÄTTE brun på en fläck på armen. Så snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar