Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 30 juni 2011

Bingo


Som en del av er vet så har jag blivit rätt mycket för spel senaste tiden. En del tycker att det är slöseri med pengar men man måste ju spela för att kunna vinna. Viktigare är nog vad du spelar på eftersom en del spel ger mer vinst än andra. Något som jag har provat på är att Spela Bingo online och det är väldigt enkelt och ganska roligt.
Jag har provat Spela Bingo på Svenska Spels hemsida och då laddade man sitt konto med pengar sen kunde man köpa hur många brickor som helst och sen satte spelet igång. Medans man spelade så fanns det en liten chatt där man kunde skriva tokigheter till andra som också spelade. Och jag vann faktiskt några gånger. Även om det var små summor just när jag vann så var jag överlycklig.
Nu för tiden finns det hur mycket online Bingo som helst så vill man prova spela finns det många ställen att vända sig till.

För er som tänker prova, Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar