Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 8 juni 2011

Jennifer Lopez - If you had my love

Kommer ni ihåg den här gamla dängan?
Året var 1999 och Jennifer Lopez fick äntligen sin första hit.
Jag var 11 år gammal när låten och videon kom ut och jag såg den flera gånger på Z-TV och MTV.
Jag tyckte att hon var jätte vacker och jag ville vara som den där lilla tjejjen som dansar likadant.
Videon är ju lite Jenny from the Block goes Big Brother at home. Folk sitter hemma och tar på sig själv och zappar mellan kamerorna i hennes lägenhet. Och hon bara dansar runt som om det vore helt normalt.
Jag tycker om hennes dans-solo i videon. Det visar verkligen att hon startade som dansare och kom på sen att hon kunde sjunga lite också. Fröken Perfekt. Dansare, Sångerska, Skådespelerska och 90-60-90 kropp. Vissa har det bra.
Jag har alltid tyckt att Jennifer Lopez är väldigt vacker. Både med och utan smink.
Hon var verkligen en person jag såg upp till som liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar