Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 23 juni 2011

Inför Lule resan

Årets semesterresa upp till Luleå är bokad och klar. Jag ringde till SJ i veckan för att höra om det fanns möjlighet att köpa upp mera plats i en kupé ifall man har flera hundar med sig. Och det gick bra så nu har vi extra plats både upp och ner.
Den 16 Juli och den 17 Juli är det hundutställningar i Piteå så jag kommer ha med mig två vackra collisar extra. Charlies lillasyster Fia och underbara Zally från samma kennel. Zally har ett pris kvar att plocka sen kan hon kalla sig själv Champion så vi ska pröva lyckan i norrland. Och självklart får min älskade Charlie skrutt vara med han också.

Den 12 Juli åker vi upp och 19 Juli åker vi hem.



Min vackra Charlie.

Charlies vackra lillasyster Fia.

Underbara tuffa vackra Zally.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar