Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 25 juni 2011

Trötta ögon

God Morgon alla eventuella bloggläsare.

Måste bara säga att mina ögonlock är ovanligt tunga idag. Det är nog för att jag gått från att jobba nätter till eftermiddagspasset med bara en dags vila emellan. Man borde få två tycker jag. Det är helt omöjligt att vända dygnet på en dag utan att vara trött antingen den dagen eller dagen efter när du ska jobba. Och man sabbar ju gärna inte sin enda lediga dag.

Jag och Charlie har promenerat i 30 minuter nu på morgonen. Jävligt skönt men jag tog på mig en alldeles för varm tröja så det blev lite för varmt. Det är ganska kvavt ute. Skönt var det iallafall för jag fick vakna till lite.

Ska strax börja pallra mig iväg mot jobbet. Jag hoppas dagens pass går fort. Eller att vi har super kul vi som jobbar då är det också helt okej.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar