Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 18 juni 2011

God Morgon Lördag

Tjoohooo va glad jag blev när klockan ringde imorse...(inte)
Jag känner mig jävligt seg just nu men det går nog över så småningom.

Igår efter jobbet åkte jag och Jordanos till donken och käkade lite och pladdra strunt.
Vid 11 började jag cykla hem och jag hann cykla 3/4 väg sen började det spöregna.
Så även om jag var ute i 2 minuter så var jag dyngsur när jag kom in.
Som tur var hade Jimmy varit ute med Charlie så jag kunde bara ta av mig alla blöta kläder och hoppa i säng.

Idag blir det mera jobb. Ska även smita in på Ica och göra ett V75 system innan jobbet. Då kanske jag är miljonär när jag kommer hem ikväll. Det vore nått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar