Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 16 juni 2011

Britney Spears



Jag har ju helt glömt att skriva att jag och Jordi har köpt biljetter till Britney Spears konsert i oktober. Det blir andra gången jag ser henne live. Sist var när hon var på turné med the Circus Tour då jag och syrran stod en meter från scen med VIP biljetter. Så vi såg verkligen Brittan på nära håll. Och Darin stod bredvid oss. Coolt värre! Jag längtar faktiskt till konserten för jag diggar en del låtar på hennes nya platta. Sen är det ju jävligt grymt att gå på konsert och se riktiga världsstjärnor!
Det är nog dags att ta en liten liten paus från pluggandet av Lady Gagas texter och kanske lära mig nån text från Britneys nya album Femme Fatale. Men bara en liten paus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar