Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 29 augusti 2011

79 dagar kvar


Nu är det bara 79 dagar kvar tills Breaking Dawn Part 1 har premiär på bio i Sverige.
Man kanske skulle köpa en biljett till USA bara för att få se den före alla andra. Det suger att vi alltid ska vara minst 2 månader efter i Sverige. Borde inte ta så lång tid att skeppa över lite film.

Jag är besviken över att dom inte har bytt ut Kirsten än. Fröken jag-suger-på-mitt-jobb-och-jag-kan-aldrig-stänga-munnen är helt fel för rollen tycker jag. Men det har jag sagt sen jag såg Twilight första gången. Jag skulle kunna göra rollen som Bella en miljon gånger bättre. Jag ställer upp!
Eftersom filmen/boken börjar lyckligt så kanske vi får se en annan sida av Edward som inte är deprimerad, iskall och super tråkig. Visst ser han bra ut men det är fanemej det enda positiva med hans karaktär. Och eftersom det var ett tag sen jag var 14 år gammal så vill man ha lite fler vettiga egenskaper också, tack!
Jag längtar iallafall tills filmen kommer ut på bio. Så man kan trängas i salongen med alla småflickor och fnittra varje gång Robban syns i bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar