Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 29 augusti 2011

VMA 2011

Årets MTV Video Music Awards var i helgen och jag har kikat på en del uppträdanden och resultaten och det verkar som det hänt en hel del detta år.
Lady Gaga kom till festen som sitt alterego Joe och framförde låten Yoü and I. Innan låten sprang hon runt på scen och spelade sin karaktär, rökte och pratade om Gaga. Det var rätt så roligt.
Men det absolut roligaste under hela VMA's var när Beyoncé uppträdde med låten Love on Top och i slutet av låten så knäppte hon upp sin jacka och avslöjade att hon väntar barn. Det känns som det har varit en tidsfråga i flera år eftersom hon och Jay-Z har varit tillsammans så länge. Och nu äntligen får dom en liten knodd. Grattis Beyoncé och Jay-Z!

Beyoncé announcing her pregnancy

Britney and Lady Gagas hot kiss!

Lady Gaga performing Yoü and I

Beyoncé pregnant
Här är alla vinnare på MTV VMAs 2011:

Video of the Year
Katy Perry, "Firework"

Best Female Video
Lady Gaga, "Born This Way"

Best New Artist
Tyler, The Creator, "Yonkers"

Best Male Video
Justin Bieber, "U Smile"

Best Collaboration
Katy Perry featuring Kanye West, "E.T."

Best Hip-Hop Video
Nicki Minaj, "Super Bass"

Best Rock Video
Foo Fighters, "Walk"

Best Pop Video
Britney Spears, "Till the World Ends"

Best Video With A Message
Lady Gaga, "Born This Way"

Best Choreography
Beyoncé, "Run the World (Girls)"

Best Visual Effects
Katy Perry featuring Kanye West, "E.T."

Best Art Direction
Adele, "Rolling in the Deep"

Best Editing
Adele, "Rolling in the Deep"

Best Cinematography
Adele, "Rolling in the Deep"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar