Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 16 augusti 2011

Måndag


Igår efter intervjun åkte jag, Ingela och Charlie till Mikaela i Sävja för lite fika, valpgos och sedan lite shopping. Jag fick äntligen pussa lite på min lilla Payne som är 1½ vecka gammal nu och har precis öppnat ögonen. Det är då dom brukar bli riktigt söta.

Efter fikat åkte vi till Gränby Centrum och kikade lite i affärerna. På Kappahl hade dom halva reapriset på en del varor och jag hittade ett par supercoola typ jeans så jag köpte två par. Ett par gröna och ett par rosa. Skithäftigt! Jag har ju nästan bara svarta byxor och nått jeansfärgat par så man kan väl kalla det att jag "fucka ur" Dom kostade bara 100 spänn styck.

Efter Gränby hyrde jag och Mickis film som vi såg hemma hos henne.


Sjukt jävla bra film. Den här ville jag se på bio men av någon anledning gjorde jag aldrig det. Hade väl inga pengar. Den är jätte rolig och jätte söt och vi garvade oss igenom hela filmen. Jennifer Aniston är så sjukt bra i den här filmen. Den rekommenderar jag absolut och den kommer hamna i min DVD samling.

Efter filmen hämtade jag upp min karl på jobbet sen var jag så trött och lycklig att jag somna på en gång.
This was a perfect day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar