Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 25 augusti 2011

Sluta visa kallingarna!

Till alla grabbar som har häng på byxorna och visar rumpa och kalsonger, vet ni om att modet skapades i ett fängelse?


Det var en "signal" till andra MÄN att man var "tillgänglig"

Så om du vill fortsätta att gå omkring och vara "tillgänglig" för andra grabbar,

så fortsätt göra det och tro att du är cool,

Förresten.. Det kallas PBS (Prison B*tch Syndrome...)

Jag tycker inte det finns någon som helst vettig förklaring till varför flera unga killar går runt och knäpper byxorna under stjärten. Det är bara äckligt och opraktiskt. Dom kan ju knappt röra sig när byxgrenen hänger nere i knävecket och sen måste dom dra upp brallan hela tiden så man inte råkar få se framsidan på kallingarna också. Ingen är intresserad av att se eran rumpa och det finns absolut ingen anledning till varför ni har byxorna så lång ner. Skaffa en helkroppsspegel och kolla hur fan ni ser ut. Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar