Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 4 oktober 2010

En tjej på gymmet

Igår var jag och gymmade och när jag gick mot min älskade crosstrainer så passerade jag en tjej som jag inte kunde glömma. Det var en liten fjortis som hade super blondt hår och utsläppt och förmodligen hade hon extra volume shampoooo men iallafall hon var super sminkad och hade tajta träningskläder. Hon var ganska söt men ändock ett hopplöst fjortis-fall. Hon satt från det jag kom till det jag gick på samma maskin och ALLA övningar hon gjorde på den maskinen var olika porr-ställningar. Hon skrevade hela tiden åt alla håll och kanter. Och medans hon gjorde sina repetitioner så plutade hon med munnen och kollade på killarna som lyfte skrot runt omkring. Kom igen tjejen. Orka köpa gymkort och sen bara springa runt och porra sig bland svettiga äckliga män. Dom vill inte ragga upp någon när dom är och tränar. Vänta tills du fyllt 18 sen kan du stå och porra dig på uteklubbarna istället. Då jävlar får du napp.
Och på tal om onödiga gymkort så fattar jag inte varför man köper ett gymkort som är dyrt, åker till gymmet nån gång i veckan och det enda man gör är att gå på ett löpband. Varför?! Varför kan inte sånna människor gå utomhus? Fattar ni inte poängen med gym och löpband? Helvete också. Stå där och ta upp en maskin i en timme och sen gå och trycka en kebabtallrik efteråt. That is waste of time and money darlings.

2 kommentarer:

  1. Hahaha den va bra! Det finns verkligen människor till allt hahaha :D

    SvaraRadera
  2. Ja och jag blir lika irriterad på dom allihop!

    SvaraRadera