Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 29 oktober 2010

Fredag

Tjabba Tjena Hallå!

Tänkte skriva nånting bra medans jag väntar på att min update på Bad Company 2 laddas hem. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har lyssnat på Nickelbacks Something in your mouth typ 15 gånger idag. Jag älskar den låten. Det var längesen jag hittade en riktig rock låt som jag blivit helt såld på. Hörde den här på radio och jag var fast direkt. Inlägget under den här är ett youtube klipp med den låten. Listen and Love!
Imorse gick jag till tvättstugan och kollade på lediga tider. Jag var på väg att boka en tid idag men sen tänkte jag att jag vill ju hellre skjuta folk innan jobbet så jag gick hem igen.
Var ute med hundarna i parken för en timme sen och jag blev så sjukt stolt över min nya silverpojke. Det kom två muppar som var ute med sina 3 jakthundar (vet inte vilken ras) och Chance och Charlie sprang långt framför mig och dom såg hundarna före mig. Charlie gör inget det vet jag men sen blev jag så lycklig när jag såg att Chance stannade utan att jag sagt nånting. Jag visslade lite sen kom båda mina älsklingar springandes. Ååååh jag älskar mina hundar så jävla mycket. Ursäkta svordomen men dom är så himla underbara.
Jag blev även lycklig när jag tittade i spegeln idag. Min dubbelhaka är inte lika stor som resten av mitt huvud längre. Oh Yeah! Det lönar sig som fan att träna. Jag orkar mycket mer på jobbet också vilket inte bara är en fröjd för mig utan för mina kära kollegor också. Höhö.
Shit nu har den laddat färdigt. Tajm to skjuta fjortisar!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar