Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 12 oktober 2010

Halloween

Jaa gott folk Halloween närmar sig med stormsteg och jag har (än så länge) inte fått någon inbjudan till en Halloween fest. Inte för att jag nånsin får en inbjudan till nånting men det finns ju inget roligare än att klä ut sig. Förra året var jag zigenare och det var klockish. Förutom att alla anklagade mig så fort dom tappat bort nånting. Nått år måste jag vara i antingen USA eller Storbrittanien under Halloween för dom är ju helt galna när det är dags att hitta en outfit. I Sverige är folk ofta lite tråkiga och köper typ en häxhatt och klär sig i svart eller drar ett gammalt lakan över sig. Jag tycker man ska satsa som tusan på sin förklädnad! Inte för att min var speciellt dyr förra året men jag försökte gå hela vägen. Bröt även på finska stundtals. Haha. Det var super roligt när vi firade Jason förra året och jag hade önskat att någon skulle vilja halloweena lite med mig i år. Jag kanske får dra ut på krogen och trängas med fyllisar. Nånting måste man ju hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar