Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 21 oktober 2010

Spinning

Idag vart jag tvungen att ta ett hårt tag i kragen för att orka kliva ur sängen och pallra mig iväg till friskis så tidigt. Det kändes i kroppen att jag tränat igår också men jag körde på ändå. Det blev ett spinning pass och den här gången var jag verkligen på g! Jag vet inte om det är för att jag väckt mina muskler till liv eller om det är för att jag börjat cykla dagligen igen. Kanske både och. Jag orkade hur mycket som helst jämfört med sist men jag bet ihop och kämpade lite hårdare idag också. Äntligen börjar jag komma igång. Är så trött på att vara tjock och otränad. Ska ha tillbaka kroppen jag hade i tvåan på gymnasiet. Minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar