Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 11 juni 2012

Måndag



Jahapp då var måndagen över. Nånting vettigt kanske jag hann med. Startade dagen med en lång promenad/klättring med hundarna. 1 timme 45 minuter var vi ute och flåsade och imorgon ska vi göra nått liknande har jag bestämt.

Hela eftermiddagen satt jag och laddade upp bilder och filmer. Först en liten film från en av våra träningar som finns att se i inlägget under det här. Sen blev det lite ombyggnationsbilder från jobbet men dom får bara våra anställda se. Sist en del bilder från kennelträffen vi var på i lördags. Massa collisar. Dom bilderna finns på min bild blogg Zatine Pix ifall ni vill se alla vackra hundar.

Sen var jag och Jimmy iväg till restaurang Trädgården på Heidenstams Torg och åt middag. Jimmy tog en Buddha Planka (Vegetarisk) och jag åt spagetti med kyckling i currysås. Mycket gott. Jag tyckte dock att dom snålade lite med kycklingen.

Sen var det fotboll. Ukraina - Sverige och dom flesta vet väl hur det gick. Det var en ganska tråkig match eftersom Sverige inte gjorde nånting speciellt alls.

Nu har hundarna fått sin kvällspromenad och jag ska gå och sova. Imorgon blir det långpromenad, assmöte och fotbollsträning.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar