Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 14 juni 2012

Utbildning!!!

WOOOHOOOO!!!!!!!!!!
Jag blev så SJUUUUKT glad när jag tog in posten idag och såg två brev till mig från Uppsala Kommun! Eller jag blev nervös innan jag öppnade dom men sen skrek jag av glädje! Jag har blivit antagen till båda utbildningarna jag sökte! Yes yes yes yes yes yes!!!
Åååååh det känns så himla bra! Start 13 augusti och sen kämpa lite i 40 veckor sen kan jag äntligen få ett riktigt jobb. Det kommer bli så jäkla bra! Jag är så lycklig just nu!

Jag hade sökt Personal och Ekonomiadministration och Butik och Handel men jag kommer nog välja P&E administration för den utbildningen har bättre förutsättningar för framtiden. Sen känns det som jag kan behöva en paus från kunder/gäster som gnäller och kvällsjobb och helgjobb kan gräva ner sig.

Nu ska jag hålla tummarna för att mina kompisar som sökt utbildningarna kommer in också. Lycka Till tjejer! *håller tummisarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar