Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 16 oktober 2009

Aion

Igår köpte jag ett nytt spel.
Aion
Installerade spelet igårkväll och provade spela lite med Emma från jobbet.
Det var ett väldigt najs spel.
Jätte schysst grafik och väldigt utvecklat.
Självklart är det ganska ovant när man är van vid WoW som jag lirat i flera år.
Men jag vänjer mig nog.
Jag kanske lägger WoW på hyllan och lirar Aion istället.
Vem vet?
Bilden nedan är iallafall min karaktär Zatine.
She is a hot mama!
Jag spelar krigare och springer runt med ett stort svärd och klubbar ner allt och alla som kommer i min väg.
MOHAHAHA!
Fett najs spel iallafall!
Try it!


2 kommentarer: