Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 22 oktober 2009

Ryggsäck

God Morgon! höhö!
Imorse fick jag skjuts av älsklingen till jobbet. Ska dock sitta här i 2 timmar innan det händer nått men jag har ju min älskade Vaio så det är lugnt. Jag knallade över till Preem för att köpa en ny tidning till jobbet och på vägen dit såg jag en kille med ryggsäck. Kan ni tänka er vilken chock? Nä skojja bara men när jag såg honom tänkte jag "Fan, det var längesen jag hade en riktig ryggsäck på mig. I wonder what it feels like?" Haha! Men serri jag har haft min axelremsväska (som jag älskar över allt annat) i flera år och har inte ens rört en riktig ryggsäck på evigheter. Min axelrems är iallafall jävligt snygg och rymmer ALLT. Vi har varit med om mycket väskan och jag. *Ger väskan kärleksfulla blickar* Men jag måste ändå undra hur det kändes på den tiden då jag hade ryggsäck. Det var typ i mellanstadiet. Man hade alltid väskan full med blöta gympakläder eller 7000 bibloteksböcker. Och sånna dära....vad heter det.....?......läxor! Läxor hade man i väskan också ja juste! Det var gamla goda tider det.
Nog om det nu. Jag ska nog spela Aion i en timme nu innan mötet börjar. Lvla lite PEW PEW PEW!!!!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar