Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 18 oktober 2009

Stor handel på ICA MAXI

Idag drog jag, Jennifer och Jason till Ica Maxi för lite kvalitéts shopping. Mmmm alla måste äta så äre bara. Och maten man vill äta ska shoppas på den bästaste affären och INGET klår Ica. Coop, Willys, Lidl släng er i väggen.
Vi tog varsin XXL vagn och registrerade Jennifer för Shop Express / Självskanning. Självskanning göra hela shoppandet mycket mycket roligare. Man ser hela tiden hur fattig man blir. Och det är hur kul som helst.....
Jennifer var duktig och tänkte igenom sina inköp och jag är ju som jag är och proppade vagnen full med massa skit. Jag fyllde 3 påsar och Jennifer klarade sig på en påse. Hon får lära mig det nån dag.
Efter vårat shoppande åt vi luddagh (middag/lunch) på Max. Hahaha luddagh :P
Seeeeen åkte vi hem till mig och kollade på film och flummade. Jason spelade på fotboll eller nått jag fattar fortfarande inte hur det går till. Jimmy spelade på sin nya dator och jag och Jenny kollade på JLO saves the day. Det var en bra film. sorglig story. Antar att den är någorlunda sann. Filmen hette iallafall Bordertown.
Ja men det var idag det. Nu är det dags att gå och sova för jag ska på nån utbildning imorgon. Ska lära mig sälja dipsåser extra bra. Dom bjuder på mat så det är värt att gå dit!
Jag tror det blir Grease som kvälls film ikväll :D Ska sjunga lite.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar