Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 15 oktober 2009

Lön = Shopping

Tjooohooo idag fick jag lönen. Fucking finally! Det har jag så klart firat med en massa shopping.

Först på morgonen åkte jag till Arken Zoo som hade lite medlemspriser i butiken.
Jag tog lilla hunden med mig för vi skulle prova en reflexsele och ett nytt halsband.
Tyvärr fanns det ingen sele som inte försvann i pälsen men ett nytt halsband fick han.
Sen köpte vi kattmat, kattsand, lite tugggodis och snordyrt shampo och balsam till Charlie.
Flaskorna kostade 169:- styck. (!!!)
Men dom räcker länge. Och det är fyjävla tur för dom.

Sen efter lite djurshopping åkte jag och älskling till Bauhaus och kollade lite tjaffs till hallen.
Sen åt vi på Kens och sen hamnade vi på OnOff. Då kom jag ihåg att jag lovat Emma att köpa Aion så jag köpte en låda.

Race till jobbet och kom lite försent...äsch...

Sen efter jobbet blev det Gränby centrum - Ica Kvantum OH YEAH!
Köpte 5 nya filmer....oj oj.

Det här är månadens shopping.
Nu är det dags att börja snåla.
Men kul var det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar