Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 7 oktober 2009

Idag och Ikväll

Sitter hemma och halvsover och kollar på TV.
Just nu är det The Hills.
Fastnade framför allt fjortis-tjaffs.
Dom är ganska patetiska flickorna i The Hills.
GROW UP AND GET A Life dämmit.
Fighting about everything.

Har jobbat hela dagen.
Sov 5 timmar sen åkte jag in till jobbet en timme tidigt för att hinna med lite grejs.
Vi väntar besök från internrevisorn och då måste det se snyggt ut på resturangen.
I slutet av mitt pass höll jag på dö och fick gå hem en timme tidigt.
Skönt som fan.

Älskling kom och hämtade mig och vi åkte till Bauhaus.
Jag gick runt med en vagn som fick agera rullator för jag hade så ont i benen.
Fucking hell om jag måste köpa nya jobbarskor igen.
Det har jag inte råd med.

Nu är jag iallafall hemma men det har jag redan skrivit.
Jimmy klistrar upp sista stenväggen i hallen sen ska han förmodligen sitta med sin nya dator som han köpte idag.
19.000 spänn kosta den.
Det är nästan 2 Charlie hundar.
iofs min kostade 11.000.
Fast han cashar sin.
Jag är en kredit nörd.
Måste sluta med det för krediter är tråkiga.
Ska inte skaffa nån fler ever!

Oj oj nu ska jag se bonde söker fru.
Det är en tjej bonde som heter Elin som ska ha sig en karl.
NICE!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar