Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 12 oktober 2009

Energy Loooow

Oj oj oj oj oj... jag är helt jävla slut. Jag har jobbat 8.00 - 17.30 sen åkte jag direkt till gymmet och körde slut på den sista energin jag hade. Cyklade 30 minuter och körde några maskiner efter det. Det var sjuuukt mycket folk på gymmet. Har aldrig sett så mycket folk där nånsin. Jag hade tur som inte behövde vänta på en cykel. Men maskinerna var parkerade 24/7. Det suger ganska hårt. Friskis är lite för litet. Dom skulle behöva dubblera sin yta. Eller nått. Iallafall. När jag cyklade hem var jag väldigt döende och ville typ lägga mig i ett dike och sova. När jag kom hem gick jag på toa och bajsade sen tog jag ut charlie på en promenix. Släpade typ fötterna efter mig men vi var ute 25 min åtminstone. Jag fattar typ inte vad jag skriver. Känns som allt är grammatiskt fel. HAHA! Aja det kan man skratta åt om 29 år. Nu ska jag trycka i mig nån typ av mat sen bada sen sova All Night Long!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar