Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 27 oktober 2009

Jennifer Lopez - Aint it Funny

OMG! Den här låten/videon älskade jag när jag var liten då den kom ut. Jag ville vara JLO och jag var tok-kär i den där fantastiska drömmen hon dansar med. Jag tror jag har hittat den perfekta manskroppen. Han har lite dummy-eyes men asså snälla nån den kroppen. Herre fi fan i Jesus och hans faster i taket!

Det är jäkla synd att dom svenska Zigenarna inte ser ut så där. Då hade man kanske haft en anledning till att uppskatta att dom faktiskt existerar men NEJ NEJ NEJ dom är feta, fula, odrägliga och har ett ögonbryn. Dom kan knappast dansa och ordet sexig är en svordom om dom är i samma kommun när du nämner det. Inget illa om ziggisar men ni är ett fyjävla pack det ska ni ha klart för er.

Hade ni sett ut som han i videon hade jag tagit på mig ett snattar-tält och paljettblus och färgat håret bajsbrunt myself. Och lärt mig äcklig finska. Mitä kello maksaa? Aaa juste! Där fick ni så ni teg. Haha! Det är typ det enda jag kan säga på finska. Och det betyder "Vad kostar klockan?"

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Du hade blivit världens sämsta zigenare. Man frågar inte vad något kostar, man bara tar det!

    SvaraRadera
  2. Hahaha Emma :P

    Jen, Jag diggar hela videon ^^

    SvaraRadera