Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 2 november 2009

Bluuuuh

God Morgon (14.40) Kom hem klockan 6 imorse efter en mysig fika på McDonalds med Emma, Frida och Malin. Vi satt där i nästan 3 timmar och pladdrade. Alltid lika roligt.
Idag hade jag ställt klockan annars hade jag inte hunnit nånting innan jobbet. Tog ett extra pass för folk har fått baconförkylning och då får man icke jobba. Iallafall...när jag pallrat mig upp gick jag direkt ut med hundarna. Vi gick till Röbo igen, för det är min favoritrunda, och var ute i en timme. Vera och Charlie sprang runt och busade sen kom båda travandes till mig och satte sig och då såg jag att dom fått en miljard taggbollar i pälsen. Why me?! Det tog typ en halvtimme att få bort allting ur deras mega pälsar. Taggblommor (eller vad dom nu heter) är en jävligt dålig uppfinning. Hör du det du där uppe?! Hur fan tänkte du när du gjorde dom va?! Dom borde utrotas tillsammans med alla småkryp. Utom fina fjärilar :) dom är söta. hihi.
Nu ska jag glo lite på TV i 5 minuter sen knalla till joppet. Vet inte om jag orkar ta med mig datorn. Kanske. Kanske inte. Vi får se.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar