Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 19 november 2009

Cry

- Hon är så sölig!
- Åh nej, ska hon göra det?!
- Hon är bara ivägen!
- Vi tar någon annan!
- Det kommer ta för lång tid!
- Hon är så lat!
- Nu när någon annan gör det så går det mycket fortare!
- Du är ju inte så bra!
- Hon är sämst av alla!
- Jag vill aldrig jobba med henne!
- Det går fortare att göra det själv än när hon hjälper till!
- Det händer inget när hon är här!
- Hon kan ju ingenting!
- Hon glömde bort att göra det viktigaste!
- Bara dom bästa får jobba då!
- En annan gång!
- Hon är allra sista utvägen!
- Hon har inte utvecklats nånting sen hon började!
- Alla hinner somna innan hon är klar!
- Försök att vara lite snabb idag!
- Om jag ska jobba med henne många gånger så säger jag upp mig!
- Hon klarar ingenting själv!
- Hjälp henne!
- Det händer ingenting!
- Wow! Hon gjorde nånting snabbt!
- Kolla hon springer!
- Jag tycker hon är äcklig!
- Shh! Nu kommer hon!

Det är inte roligt att gå gråtandes hem.
Tänk efter innan ni öppnar käften!

2 kommentarer:

  1. Vad i helvete?! Vem har sagt allt det där?!?!

    SvaraRadera
  2. Vad upprörd jag blir när jag läser det här. börjar nästan gråta själv, seriöst!
    *kramar om* Jag tycker faktiskt att du är super!
    Ingen är perfekt, och det är synd att vissa inte har något bättre för sig än att snacka massa skit.

    hugs.

    SvaraRadera