Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 19 november 2009

Sömnproblem

Här sitter jag och väntar på att klockan ska ticka. Jag gick och la mig vid 12 igår och hoppades på att få mycket sömn inför dagens bravader. Kvällens godnatt-film blev ett avsnitt av Dark Angel. Ett avsnitt blev strax 2 som sedan slutade i 5 sedda avsnitt. Kollade klockan som då var typ 4 på natten. Det kändes lite så där med tanke på att jag börjar jobba 9 på morgonen. Och jag var inte ett dugg trött. Lite i ögonen men det var ju för att jag sett på film hela natten i mörkret. Detta är så PAIN IN THE ASS!!! Jag vill ju bara få sova så jag är utvilad inför jobbet. Nu börjar jag känna mig lite trött plus att jag har ont i huvet. Hur kul är det? No fun at all! Aja jag ska försöka fixa in nån tidigare imorgon så jag får sova. Kommer inte kunna jobba så här.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar