Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 23 november 2009

New Moon

New Moon, New Moon, New mooooon!
Som vi har väntat på denna film och äntligen är den här.
Och äntligen har jag fått den äran att se den.
Det är alltså fortsättningen på Twilight.
Ska inte avslöja för mycket för jag hoppas ALLA går och ser den.
Jag tyckte den var bättre än första filmen.
Karaktärerna i New Moon kändes mer som riktiga karaktärer än i Twilight.
Alla hade en historia och en personlighet.
Tycker dock att många personligheter behöver slipas på eller ev. bytas ut.
Men vem bryr sig om vad jag tycker?
Kristen behöver t.ex lära sig visa andra känslor än "förvirrad" och "nollställd"
Sen behöver hon lära sig stänga munnen.
Roberts karaktär är bara snygg, han är inte bra för fem öre.
Riktigt tråkig gammal vampyr gubbe det är vad han är.
Men så kommer vi till min nya kärlek.
Jacob
Oh my sweet lord in heaven för Jacob Black!
Tayler har en fantastisk kropp och hans karaktär är varm, omtänksam och har en underbar personlighet.
Jag hade dumpat Edward den gamla surmörten på stört!
Jag tycker vi ändrar slutet på serien och lägger in att jag och Jacob blir lyckliga i alla våra dar!
Hahahahaha....nä skojja bara.
Men han är fanimej en läckerbit!
Filmen ägde.
I love it!
Längtar tills den kommer ut på DVD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar