Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 21 november 2009

suck

Jag flyttade från Lule för att slippa alla gamla plågsamma minnen från skolan och fritiden.
Hoppades att Uppsala skulle ge mig ett nytt liv och det verkade så fram tills nu.
Uppsalabor är fan samma jävla pack som Lulebor.
99% är fucking jävla idioter sen finns det vissa solstrålar som jag aldrig vill släppa.
Vem som tillhör vilken kategori vet ni nog själva.

4 kommentarer:

  1. Jag skulle tro att det inte skiljer så mycket på folk på olika ställen i Sverige, utan att vi är samma skit i hela landet.
    Däremot tycker jag att norrlänningar är mycket trevligare och snällare än folk runt Stockholmsområdet!

    SvaraRadera
  2. Jaa...Jag skulle vilja hitta en stad där alla är mänskliga!

    SvaraRadera
  3. Vissa har inte ett gott hjärta.
    men skit i vad dom säger, det som räknas är vad du känner om dig själv, vet du att du kan så kan du ju bara gå visa det och svepa dom av stolen och säga, IN YO FACE! hate to say I told you so!
    :D

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fattar ändå inte hur dom kan leva med sig själva när dom är så idiotiskt dumma i huvudet! Hur kan man vilja göra illa en annan människa?

    SvaraRadera