Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 17 november 2009

Struligt

Jag har försökt komma in på bloggen hela dagen men via login sidan gick det inte. Höll på bli galen! Jag måste ju kunna skriva på min blogg för tusan! Kom på nyss att jag kanske kunde skriva bloggadressen och förhoppningsvis vara inloggad den vägen och se på tusan det var jag! Härligt härligt.

Idag har jag, Jasifer och Emma varit på MLS. (Månadens löneshopping)
Vi började på Ica Maxi och sen vart det Willys och sist Rusta. Vi hade jätte roligt och det är mycket roligare att shoppa när man har sina vänner med sig. Där ett tag kände jag mig som en riktig familjemamma när vi alla gick runt med varsin vagn och letade rabattpriser. Haha.

När jag kom hem höll jag på bli galen för jag hade fått en CSN räkning. BLÄ! Jag hatar CSN! Dom suger pungsvett. Och hör sen. Men samtidigt så vart jag sugen på att plugga. Ska nog försöka komma in på nått :D weee!

Nu ska jag sova. Börjar jobba 9 eller nått idag så det är dags för sömn.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar