Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 1 november 2009

November är här

Jahapp då var den mörka spökmånaden Oktober över. Nu är november här och det börjar bli dags för några meter snö tycker jag. Jag och Charlie älskar snö so please! Bring some!!! Älsklings jimmy däremot är inte lika förtjust i snö men va fan hellre snö än slask! Faktiskt!
Nu är det 1 månad och 2 veckor (ungefär) till utställningen så nu ska vi börja hårdträna. Långa promenader och mycket träning i utställningskopplet. Imorgon är jag ledig så då ska vi ut i skogen i minst 2 timmar eller nått. Det blir najs. Jag kan ta med mig varm choklad :D Fan va skojj! Ska nån me?
Nu sitter jag på jobbet efter oktober månads sista pass och ska hem till mina doggisar. Dom saknar nog mig. Jag saknar dom.
Hoppas det blir bra väder imorrn. *Pray*

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar