Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 5 november 2009

God Morgon

Hej tjollahopp! Jag hade ställt klockan på 07.00 idag för jag trodde vi hade ass-möte men sen kom jag på att våran chef åkte upp till Lule typ igår and then it just didnt make sense. Kollade datumet och mötet är den 12! Och deeeet är ju inte idag tyvärr. Hade varit nice med 3 dagar kvar till lön. MHM! Nåja jag gick upp iallafall och klädde på mig som fan och tog med mig hundarna upp till Röbo. Det snöade lite lite lite i början av promenaden men det slutade tyvärr och sen blåste det bara kallt som satan. Vi var ute i en timme ungefär och nu sitter jag här och försöker få tag i veterinären. Ska boka en tid åt Charlie men ingen vill svara. Så kan det gå.
Ska jobba 11-14 idag. Shit vilket pass asså jag kommer inte palla. =P höhö! Senare idag ska jag nog inte göra nånting. Kanske åker ut till stallet idag för i tisdags hamnade jag på Arlanda istället av nån anledning.
Aja men nu orkar jag inte skriva mer.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar