Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 27 november 2009

Ont i fossingarna

Kom hem från jobbet för en kvart sen eller nått. Har jobbat 11-20 PEW PEW! Idag var det kul att jobba. Roliga människor och trevliga gäster. Alla utom ett pucko som kom på slutet. Han blev arg när vi frågade vilken burgare han skulle ha. "You are so fucking complicated!!" sa han till mig och Maria. Ursäkta oss att du får välja själv vad du vill ha. Det var inte meningen. Pucko.
Men annars hade jag en kul dag idag. Mina fötter är dock helt jävla döda. Eller bara hälarna egentligen men när jag försöker underlätta för dom så går allt annat sönder. Igår hade jag sjuk träningsvärk i framsidan av låren när jag kom hem. Det har aldrig hänt förut. Haha!
Imorgon börjar jag jobba 8 på morron så det blir ingen Late Night With Elin inatt inte. Ska bada, borsta tänderna och hoppa i säng omedelbums! Så får det bli.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar