Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 7 november 2009

T9 = Wrickat

Dom flesta nya mobiler har T9 inlagt för att göra sms skrivandet lättare. Det finns dock en del konstigheter i T9 som helmysko ord medans en del vardagsord inte finns alls. Här är en lista på några intressanta ord som finns inlagt. Prova skriv dom i din mobil om du vill.

Nazistparkering
Hitlerbebis
Mongoluder
Allemansäckel
Pilsnerafrikan
Trippelknark
Tomtebög
Fittjerker
Negerhora
Dubbelfitta
Zigenarpack
Zigenarpitt
Zigenarkiss
Stjärtsaft
Stjärtsnöre

Hur ofta använder man dessa ord egentligen? Däremot finns inte ord som mobilen, apelsin och många fler. Men den här skiten har dom inlagt. What tha fuck? Vilket mongo uppfann T9 egentligen? Han borde få något uppkört nånstans där solen inte ler.

Prova skriva det här i ett sms: Benke köper ludd på ica maxi.

1 kommentar: