Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 30 januari 2010

80 bitar nuggets

Jobbade under middan idag och det vart ganska intensivt där ett tag. Skönt för då går tiden super fort.
Det kom in ett gäng killar som skulle ta med sig lite mat hem och efter att dom beställt kom Maria skrattandes mot mig. 80 bitar nuggets hade killarna beställt men när hon sa det så trodde jag hon sa 80 chilli cheese. Jag tänkte att det kan väl ingen normal männska beställa för helvete men sen kom hon tillbaka från frysen med 3 påsar nuggets och då fatta jag att jag hört fel. Men ändå... 80 bitar nuggets. Köp ett jävla skråvmål som vanliga människor gör.
Aja men middan vart ändå ganska smärtfri. Förutom att jag hade muskelvärk i ryggen och kramp i vaden. Men krampen försvann och Jennifer petade mig lite i ryggen så blev det bättre.
80 bitar nuggets....tjockisar!
Efter jobbet satt jag, Pororo och Mia och fikade och sen stod vi ute i hundra år eftersom fröknarna är rökare. Ska ta med min detox bok och tapetsera allt dom äger och allt dom är i närheten av med texter ur boken. Nä skit på en same man får röka om man vill. Men jag luktade inte gott när jag kom hem.
Nu sitter jag här och håller på somna. Stänger imorgon så jag måste vara vaken lite till.
Pratade precis med Jason som låssades vara Jennifer på hennes msn. Haha. Jag gick på det först fram tills han inte klarade att skriva på svenska längre. Han svarade lite ologiskt på det mesta dessutom. Trodde hon var full. Haha!
Nä nu ska jag wowa lite innan sängen kallar.

Cyaz

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAHAHA!!!! VVAAAA!!?? :D shit, önska du sparade konvon. hade vart kul att se. du måste berätta sen vad han skrev. :D

    SvaraRadera