Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 11 januari 2010

Old Dogs



Igår var jag jätte sugen på att gå och se en rulle på bio. Först var jag helt bestämd på att jag skulle se Did you hear about the Morgans? men det blev Old Dogs. Det var jag, Älskling, Jennifer och Jason. Jennifer tyckte vi skulle se Old Dogs och jag hade inte ens tänkt på den filmen alls. Har sett trailern nån gång och tänkt att den är nog rolig men jag har aldrig kopplat att den heter Old Dogs. Tur Jennifer är med i svängarna.
Vi tog en snabbmiddag på city sen köpte vi chips och popcorn och satte oss i salongen.
Filmen handlar om två gubbar som varit bästa vänner hela livet och nu är affärspartners. Dom håller på med en jätte deal med några galna japaner då Dan (ena herren) får veta att en tjej han gifte sig med på fyllan har två barn som är hans. Och till råga på det så ska hon sitta i fängelset 2 veckor pga ett mindre brott. Dan ska då vara barnvakt till sina två barn han aldrig träffat samtidigt som dom måste lyckas med affären med dom galna japanerna.
Allt blir kaos!
Filmen är så himla rolig från början till slut.
Jag skrattade hela tiden och ett gäng unga killar som satt bakom oss skrattade nog så dom sket ner sig.
Fantastiskt rolig film! Jag rekommenderar alla att se den!

1 kommentar: