Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 28 januari 2010

D

Imorse satt jag oskuldsfullt och surfade the internet då en kollega skrev till mig på FB och frågade om jag kunde vara morron-chef istället för honom för han var lite krasslig. "Ja fi fan" tänkte jag och tackade ja och åkte direkt till jobbet. Jag har aldrig fått vara D chef förut så det var riktigt spännande. Jag smurfade ensam en stund sen kom Frida och joinade och allt blev smurf-magic. Jag var trött som en gris hela mitt pass men jag klarade alla uppgifter utan problem och tog mig igenom dagen rätt bra. Jag får nån extra liten kick när jag får känna mig viktig. Då blir allt så mycket roligare.
Det som var klurigt var att göra beställningen. Jag har inte ett dugg koll på hur mycket som går åt och hur man ska tänka osv. Så jag blunda och skrev...nä jag fick hjälp av brudarna. Tack tjejer för att ni står ut med mig!
Alla var dessutom glada hela dagen och då blir allting tusen gånger roligare.
Sen fick vi en ny burgare idag. Hot American. Jag åt den till frukost och den var riktigt god. Hot Creole på burgare är en hit! Starkt och gott. You should try it!
Allt som allt var idag en skitbra dag och jag ångrar inte att jag tog på mig att jobba för det var super skojj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar