Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 8 januari 2010

Min älskade Crosstrainer

Idag skruvade jag ihop min älskade crosstrainer som jag äntligen fått hem igen. <3
Jag har saknat den lite även om den tyvärr är använd alldeles för lite.
Men nu jäklar är den ihopsatt och uppvärmd.
Jag sprang först 10 minuter med rörliga handtag och det var superjobbigt.
Fick ont i axeln och kände att det allmänt bara var konstigt och tog massa energi.
Bytte plats på dom så nu är handtagen stilla och då kunde jag springa hur länge som helst.
Me Like!
Så jag sprang på min XR och tittade på Top Model samtidigt.
Sen körde jag även 50 situps på min AbRocket.
Hur skönt som helst. Inget mega fyspass men att svettas lite är jätte skönt och jättebra.
Sen får man trappa upp och BAM så kommer jag vara en puma.
Skönt att komma igång innan det är dags att förnya gymkortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar