Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 29 januari 2010

Födelsedags önskelista The update

Tänkte uppdatera min önskelista och kanske göra den lite seriös. Min första önskan på den förra listan fick jag ju dagen efter jag skrev listan och vi säger att den var från Hot American Jennifer och Therese von Pororo. Tack Tjejjor! <3

Jag behöver alltså inte en cykel längre. Här är min Önskelista 2010 part 2. ;)

  • Eftersom jag älskar att gå på bio så funkar det alltid med presentkort på SF till mig.
  • Jag fick en underbar kamera av Älskling i julklapp och jag älskar den men skulle behöva ett minneskort. Kan bara knäppa typ 92 bilder at the moment.
  • Jag vill även ha tillbaka min Lady Gaga skiva som jag glömde i Luleå så om nån där uppe vill posta ner den vore det awesome!
  • Vill fortfarande ha fler hundar men det känns som att det bara är en önskning som typ inte kommer slå in nästa vecka men kanske i framtiden!
  • En ny telefon! Sony Ericsson Aion please! En vit!
  • Lady Gaga!
  • Ja sen har jag ju alltid velat ha en symaskin. Men vi skiter i den iår. Symaskin
  • Pengar är alltid välkommet. Ska köpa nytt gymkort nästa månad så jag kan träna och bli super snygg så alla vill ha mig eller va mig. Så det får alla sponsra till.
  • Vill ju även ha en häst....
  • Jag vet inte om det är så mycket mer men det finns en del grejer som folk absolut inte får köpa! Kläder och skor, inredningstjaffs, dumma prylar, toalettartiklar och sånt. I will throw it away! Bara så ni vet.

2 kommentarer: